Jury 2019
Celem konkursu jest porównanie osiągnięć
Twórcy, którzy mieli finalny wpływ na kształt, jakość oraz charakter kalendarzy zostali uhonorowani przez nasze Jury.
Do szanownego grona Jury zaprosiliśmy:

dr hab. Monika Starowicz
adiunkt ASP pracuje jako adiunkt w pracowni plakatu prof. Romana Kalarusa na katowickiej ASP; zajmuje się grafiką, rysunkiem, ilustracją i projektowaniem – głównie plakatu. Najważniejszym motywem w jej twórczości jest kobieta. Kobieta-wiedźma, kobieta-bogini, kobieta mistyczna czy zakochana, pojawiają się w wielu plakatach i rysunkach.

Kasia, absolwentka warszawskiej Szkoły Fotografii, posiada również tytuł magistra ekonomii. Po rozpoczęciu kariery korporacyjnej rozpoczęła karierę fotografa, pracując nad długoterminowym projektem „That’s Jazz Babe”.
Zaangażowana w promocję muzyki jazzowej współpracuje z Warner Music Poland przy promocji nowych albumów jazzowych. Robi zdjęcia okładek albumów jazzowych. Obecnie współpracuje z East News. Pracuje również jako administrator w Muzeum Jazzowym i redaguje magazyn JazzPress. Prowadzi podcast dla JazzPress, zatytułowany: That’s NYC Jazz, Babe

Grafik, projektant i adiunkt w Katedrze Projektowania Graficznego Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Prezes Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej STGU (od 2007); Stypendysta Ministra Kultury (2005); Dyrektor artystyczny magazynu literackiego Kursywa (2004-2007); Dyrektor artystyczny miesięcznika Drogi oraz kwartalnika Obiekty Inżynierskie(2008-2014); Dyrektor artystyczny miesięcznika BE Magazyn (od 2013); Komisarz międzynarodowego biennale studenckiej grafiki projektowej AGRAFA (2006-2009). Specjalizuje się w projektowaniu prasowym, książce, identyfikacji wizualnej i plakacie.

Zawodowo poligrafią zajmuje się od 20 lat. Specjalizuje się w druku ofsetowym i cyfrowym.
Od 15 lat właściciel Drukarni MIKOPOL. Nadzoruje jakość druku. Absolwent Politechniki Śląskiej.

Zawodowo produkcją kalendarzy zajmuje się od 2000 roku. Właścicielka Agencji Kreatywnej AgirArt. Mgr Ekonomii, absolwentka Architektury wnętrz. Specjalizuje się w grafice, obrazie, fotografii, ilustracji oraz dizajnie. Koordynuje projekty kampanii reklamowych.


Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Doktorant Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach w Katedrze Badań Rynkowych i Marketingowych. Specjalista w zakresie komunikacji zintegrowanej. Na co dzień strateg doradzający przedsiębiorstwom w zakresie budowania wizerunku.